Braces oh braces…..Part 3

Sedar tak sedarr dah nak masuk setahun jagung  besi memagari gigi mama ni.

Alhamdulillah sepanjang pakai braces semua baik-baik saja.Mula2 dulu cuak jugak.Lama-lama dah terbiasa sakit tu dah tak dak.

Hari ni mama ada appoitmen dengan doktor nak servise gigi tukar wiyer,getah dan follow up kedudukkan gigi.

Doktor tengah cuci dan potong sikit gigi yang tak sama

Haaa..tengok gunting pun hampaa dah seram kan? Hahaha mama yang baring citu macam mana la kan? Huhuhu

 

Waaa…Terpampang nyata berbeza dr setahun lalu.Bff Halimah jongang dah beratur dan tersusun rapi..

Gigi mama tak terlalu serius maju kehadapan.Cuma bila tutup mulot.Bibir atas belaga gusi.Dan ada gigi yang bertindih2 naik sesuka hati.

Nah..mama belanja gigi baru servise.Tukar getah baru.Warna PINK mmg berpisah tiada.hahaha

Alhamdulillah tadi potong gigi tak sakit.Masa kena dulu terangkat bontot jugak laa menahannye.Tapi kalau rasa nyutt..nyutt sakit terus mama telan OSTEMATRIX dari shaklee.Lega rasa hat sakit supa nak luruh gusi.huhuhu..

Terimalah senyuman semaniss madu buat follower blog mamareen.

So,betul ke nak pakai braces kena berani??.Sakit sangat ke??

Ya kena berani.Dan cuba sebab tak cuba tak taw kan? Hahaha..dah cuba baru taw sakit ke tidak.. Apa pun hampa kena berani cubaa jangan dengar cakap orang.Atau bisikan syaitan direjam.Kalau rasa gigi hampa memerlukan rawatan segeralah jumpa doktor gigi yang pakar jangan p cari tukang braces online.Murah murah tapi mudaratt.Luruh gigi hampa jenuh kutip! Hahahaha Lawak mmg lawak kalau dah luruh makan bubur ja laa hampa oii!

Ok la hampa selamat mencuba dan cari klinik dengan harga mampu milik.

Tq shaklee bayar kos pasang dan servise bulanan gigi mamareen.Tu sayang sangat dengan shaklee ni😍.

 

Hampa boleh follow dari awal progress mama pakai braces sampai sekarang ok.🙌

Baca disini:

Pengalaman Braces Part 1

Braces ohh braces part 2.   

❤Mamareen

Pengedar Shaklee

+01137181390

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge