MESTI RAMAI YANG ALERGIK MAKAN SEAFOOD KAN? JOM CUBA CARA INI….

Makan seafood je bengkak satu muka!

Bila sebut tentang seafood mulalah terbayang KETAM,UDANG,KERANG…Ya Allah sedap nikmatnyaa.

Tapi tidak bagi orang yang ada alahan kepada seafood kan?Yang alahan pada seafood akan BENGKAK 1 MUKA.Sama macam saya yang ada masalah Alahan selepas makan Seafood.

boleh makan seafood tapi makan jugak.Sayang kalau tak makan kan?huhuhu.Bila sakit mulut bengkak mata bengkak sendiri laa tangung.

Nak pi klinik jauh sangat lg pun sy megantuk keja night shift kan! Hehe😅😅
Baik tido dari p klinik bertapa lama nak tunggu doktor panggil pun😓

Saya ni memang berpenyakit.Sampaikan kawan2 dok melawak “Hang Ni Teruk Sangat Lemah Macam Orang Nak Mati!”.Kawan2 selalu risau tengok saya.Pucat ja hari2.Sebab sebelum ni demam sy manja sikit dok atas kerusi ja😭😭
Sampai kawan2 pun suh cek doktor tapi saya kata ok ja tak da apa2.

Smpai la saya cuba ALFALFA
Seminggu konsisten alfafa alhamdulillah
Saya boleh gelak dan kerja mcm biasa..

Seriously sy cuba alfafa pagi,petang tu saya boleh bekerja mcm biasa memandangkan malam selepas saya makan jgk seafood banyak2 sebelum masuk tido😬

Lepas makan seafood mmg sakit saya cari inisiatif sendiri.sebab saya ada standby alfafa tu dalam peti sejuk.saya telan alfalfa dari shaklee.

Alfalfa untuk detoks dan cuci  darah.Sesuai untuk yang ada alahan

Dan dan tempek vitamin e Shaklee penuh 1 muka..🤣.

Selepas tu saya tawakal je la.Sebab saya ni memang liat nk mc..😬

Alhamdulillah.Lama jugak sy konsisten makan.Barulah terbuka hati nk masuk ahli sebab harga murah dari biasa.
Setelah sekian lama makan produk shaklee..
Teringin pulak nk cuba produk Shaklee lain. Moga ada rezeki amalkan banyak lagi produk shaklee yg terbaik dan selamat,semula jadi.Asbab shaklee juga derita alahan saya ni boleh diatasi tanpa ubat.😄

Testimoni selepas makan seafood.Dan keesokan harinya bengkak surut tanpa ubat dan suntikan.Rasa makin berseri-seri lepas amalkan shaklee.😍

Credit:    Nurul Azanny

🌱Pengedar Sah Shaklee🌱

+6011-25508730

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge