Minuman dibulan RAMADHAN yang pasti buat anda TERUJA!!!

Assalamualaikum wbt  Alhamdulillah sudah masuk hari ke9 kita berada dibulan RAMADHAN .Syukur Allah swt panjngkan umur dan beri kesihatan yang baik buat kita.

          Hurmmm..bila bulan puasa ja,mesti kita sibuk memilih minuman utk berbuka dan sahur nantikan?
iya la,nak badan sihat bertenaga.Sebab diwaktu siang kita penat bekerja dengan panas lagi.
Paling merisaukan adalah ibu-ibu hamil & menyusu.Mesti risau kesihatan bayi dalam kandungan.Jadi jika ingin berpuasa tiada masalah jika kita betul-betul menjaga pemakanan kita.

Saya adalah seorang suri rumah yang mempunyai 3 orang anak.seorang berumur 5tahun dan 2 orang lagi kembar berumur 1 tahun 5 bulan.Pengalaman saya berpuasa sambil menyusu kembar adalah tahun kedua untuk saya..Alhamdulillah,cabaran itu sangatlah besar.Walaupun suri rumah tapi saya mempunyai kerjaya sendiri.Perlu juga keluar bekerja.huhuhu..nak pos barang custemer lagi.Ambil barang ambil anak balik sekolah..Ya Allah rasa memang xlarat.Sebenarnya kerja sebagai suri rumah yang berkerja ni memang lah mencabar.Nak masak,nak mandikan anak,macam-macam lagi lah nak buat.Sehari pun xhabis nak buatkan?

                            Jadi saya memilih minuman yang semestinya boleh membantu badan saya kekal bertenaga dan mampu menjaga kualiti dan kuantiti susu badan.Menyusukan anak kembar Khaleefah dan Khaleelah serentak adalah sejak mereka lahir.Jadi,jika seorang datang menyusu,pasti seorang lagi juga mahu.Saya tiada pilihan untuk susukan mereka serentak,untuk pastikan cukup untuk mereka minum,saya harus berbuat sesuatu demi kebaikan mereka.Syukur Allah temukan saya dengan minuman Protien yang berkhasiat,mudah dan cepat untuk disediakan.Sekejap ja masa berlalu sudah 3 tahun saya mengamalkan minuman ini sejak dari awal kehamilan kembar lagi.

Mesti anda tertanya-minuman apa yang buat saya boleh susukan anak kembar.Malah,amal sejak awal hamil.Minuman Protien PERTAMA didunia yang HALAL dan NON-GMO(GMO bermaksud organisma diubahsuai secara genetik).

Saya yakin minuman ini sangat Popular dan mendapat tempat dihati para ibu-ibu.Yang pernah merasai ESP pasti begitu teruja akan kesan pada Kualiti dan Kuantiti susu ibu.InsyALLAH,dengan penggunaan secara konsisten akan memberi Impak yang besar kepada tubuh dan susu badan anda.Malah,jika diambil ketika bersahur ia akan membantu anda bertenaga dan kenyang.Perbezaan dapat dirasai dengan pengambilan ESP atau tidak.
Saya memang tergilakan Esp sejak saya betul-betul teruja dengan kesannya.Alhamdulillah,sehari x minum rasa xkeruan,ye la..rasanya yang sedap pekat dan lazat manakan boleh saya lupakan.Lagi-lagi cara penyediaanya sangatlah mudah..tidak perlu ditambah gula.
Jom saya share resepi ESP saya yang boleh buat anda pun rasa,Wahhh sedapnya..yummyummm!!Jangan telan air liur banyak-banyak bulan puasa ni.hehehe…Taraaa..saya jenis suka campur ja apa yang ada kat dapur tu.Asalkan sedap dan bermanfaat untuk diminum..Pastikan campur dengan yang berkhasiat juga yer,jangan la campur air teh pulak.hehe kata nak sihat kan?hurmmm…Nampak sedap dengan kurma ada dilapisan bawah tu.Rasa lemak manis kurma..




Bestkan kalau kita dapat minum minuman yang boleh beri manfaat pada keseluruhan tubuh badan kita.Nak cantik,jaga berat badan,jaga kulit,yang merekah masa mengandung pun boleh hilang taw!
konsisten je minum boleh dan nampak kesan.

Suami la nanti nak tegur dulu kan.Bagus juga untuk jaga Rahim kita.ibu-ibu yang ada masalah kulit kusam pun boleh cuba.


Dibawah ni adalah antara resepi ESP saya sepanjang hampir 3tahun dengan ESP.Bukan setiap bulan beli perlu beli.Jadi JIMAT sangat.Nak dapat manfaat lebih dan kesan yang cepat dan kekal kena la KREATIF dan KONSISTEN.

Ok.Saya nak tunjuk step buat ESP +JUS TEMBIKAI.Mudah sangat,camapak-campak ja dalam  pengisar..Jangan lupa cuci dulu bersih-bersih supaya tiada bau bawang atau cili.hehehe.kang rasa pedas pulak(cuci dengan dishwash shaklee lagi bagus tiada bau).
Bahan-bahannya adalah seperti berikut:
Buah tembikai
3sudu ESP
Yogurt
Air 
Ais batu

1-Masukkan buah & yogurt kedalam pengisar
2-ESP 3 sudu
3-Letak Ais Batu
4-Kisar semua bahan-bahan
5-Kisar mengikut citarasa anda,jika mahu hancur isi buah boleh blend sekejap sahaja.
Taraaaa…dah siap.Exclusive sangat minuman ini.tak perlu pun nak membazir beli atau minum di restoren mahal.Sediakan dirumah lebih JIMAT BERSIH yang paling penting HALAL!!



Antara khasiat ESP yang lain:
  1. Kelebihan ESP dalam menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, membantu hilangkan parut jerawat di muka, memberi tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.
  2. Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng’optimum’kan kadar penyerapan nutrien suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita .. senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP
Sekarang dah tahu manfaat ESP kan??Best sangat kalau cuba.Lepas ni giliran anda pula untuk dapat kesan dan kebaikan ESP.Saya sudah,anda bila lagi???

Ingin tahu lebih lanjut tentang khasait ESP atau ingin dapatkan ESP.
Boleh hubungi saya melalui:

                                                                               FB: Sha’irne Omar
                                                                               Email : Mamareenshaklee@gmail.com
                                                                               IG: Pakar Kecantikkan
                                                                               Contact no : +601137181390
                                                         COD area sekitar Seberang Perai (PENANG)
Kulim/POS Keseluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge