PENGAKUAN JUJUR PENGGUNA SHAKLEE BENAR MEMBAHAYAKAN!Akhirnya wanita ini dedahkan kisahnya….

Soalan demi soalan terungkai dengan jawapan.Selepas ramai yang mengadu.Kini ada lagi aduan yang perlu dirungkaikan.

.
.

**APA  YANG  SHAKLEE  DAH BUAT PADA SAYA??? **
 ————————————————————-

Ada yang bertanya, apa yang hang dapat dalam shaklee  tu?
Dok makan tu tak  mudaratkan kesihatan ka?
Susah nak  mengandung kalau amal supplement ni adik  oii.. 😲😲😲.

..yeke???

Ni  nak  jawab…
setakat dok amal ni alhamdulillah banyak buat  kesihatan bertambah baik..
dulunya Allah, macam orang terlebih tua, sakit  lenguh badan sana sini, panas badan malam-malam memang tak dinafikan..balik keja  confirm sakit kepala stress padahal  bukan  payah pun keja di ofic tu..

Akhirnya memang tekad nak cari  penawar..risau juga mana tahu kot Ada  ganguan jin kan sebab baru pindah masa tu..

Terjumpa dengan kawan dok bisnes  shaklee..dia bagitau produk ni trbaik  didunia…amboi ganasnya produk tu nohh..

pastu cuba jer la set basic untuk kulit, ESP dan  vitamin C, seminggu jugak lah baru rasa tak  panas badan dah..bangun pagi pun rasa segar kulit..

Ada juga orang bagitahu, aku makan  supplement shaklee dan macam-macam jenama tapi tak menjadi pun…

Haa…makan supplement ni ada juga pantangnya…
tidak boleh minum kaffein, teh,ketum tapi kalau nak minum sangat kena jarak 3jam  lepas ambil supplement….alamakk!! macam  mana supplement nak serap kan..memang tak  menjadi la dan janganla salahkan  supplement..check  balik pemakanan kita..

Nak sihat kan kena la korban..banyakkan  minum air putih tak rugi pun..

Kalau makan ubat doktor kena la jarak 3jam  baru ambil supplement..😘..
Konsisten  pun  penting.

Susah nak dapat anak kalau amalkan  supplement shaklee..hah???yeke?
Kalau tak makan supplement ni memang  akan  dapat  ke?..tu kan kerja Allah, kita tak berhak  nak campur urusan Allah..Allah tahu kita tak  bersedia  lagi..nanti dah  bersedia barulah  dia  bagi  rezki  tu…
cuma sekarang kita jaga kesihatan,jaga rahim dengan makanan tambahan…

shaklee ada B-complex mengandungi asid  folic sebagai antistress dan kuatkan  rahim…so,xhairanlah ada jer ahli-ahli shaklee  yang  punyai anak kembar yang comel dan  sihat kan…

kita selalu kehilangan nutrisi dalam badan  akibat aktiviti seharian…jadi penting  supplement pada badan kita..supplement  bukanlah sejenis ubat..tapi ia makanan  tambahan yang mengandungi zat-zat sentiasa diperlukan dalam badan  kita.

Jadinya, shaklee membantu memberikan  saya  kesihatan yang baik..dan banyak masalah  kesihatan saya dapat diselesaikan dengan  shaklee…tak mustahil kenapa orang sanggup  kumpul duit beli produk terbaik ni..

kalau masuk hospital nanti lebih lagi nak kena bayar kos rawatan or pembedahan..bila  dah  jatuh  sakit teruk baru nak cari supplement memang tipis sikit la harapan untuk sembuh..time  tu  kena lah  mkn  ubat  hospital.

Sebab  itulah  mencegah dari sekarang itu  lebih  baik..😍😍😍

konsisten  yakin insyallah rezki kesihatan yang baik itu adalah  milikmu..

Ampun  maaf  dari  saya  andai  terkasar  bahasa…jagalah  kesihatan  selagi  mampu..syukuri  nikmat  kesihatan  kurniaan  tuhan  ini. ☺☺😍😍

FB :Siti Suriani Tauher❀
Whatsapp:+60134940353

#shakleeTerbaiksentiasa
#loveShaklee

One Reply to “PENGAKUAN JUJUR PENGGUNA SHAKLEE BENAR MEMBAHAYAKAN!Akhirnya wanita ini dedahkan kisahnya….”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge