TIPS KURANGKAN JERAWAT..Atasi jerawat sedang aktif dan kurangkan keradangan dari terus menjadi KRONIK!.

Assalamualaikum.hye..hye.
mamareen ada tips best nak kongsi dengan korang hari ni.

Normal kan perempuan selalu naik jerawat?Termasuklah mamareen.Ye la bila kita ambil skincare yang tak de kimia.Kulit kita akan jadi normal.Sekejap dia ok.Sekejap dia naik jerawat.
Berbanding pakai skincare ada paraben dan kimia lain.Matikan sel kulit sehingga jerawat pun dah tak boleh naik..

1.

. BAWANG PUTIH

Potong bawang putih kepada dua dan letakkan pada jerawat sampai terasa jus bawang putih melekat pada jerawat.
Jus ini mengandungi sulfur yang membantu mengecutkan jerawat dengan cepat.
2.

Ais batu

Letak ais pada jerawat.Dapat membantu mengecilkan dan mengecutkan jerawat.Mamareen selalu pakai tips ni.Dapat bantu juga mengecilkan liang pori yang terbuka.
3.

MADU

Ambil sedikit madu pakai putik kapas(cutton buds) dan letak pada jerawat.Ni mama suka buat masker madu jugak.

4.

KUNYIT HIDUP

Ambil kunyit dan tumbuk agak halus sedikit.Kemudian letak diaatas permukaan jerawat.In sha ALLAH akan mengecutkan dan tidak meninggalkan parut.
Ini antara tips mudah tapi tak ramai yang rajinπŸ˜‚.Mungkin sebab kekangan masa dan nak sediakan bahan.
Tapi,lain dengan pengguna minuman ANTIOKSIDAN yang bantu mengecutkan dan memudarkan jerawat/parut dengan mudah.
        (Selepas amalkan Vivix muka lebih bersih dan segar.Parut mula pudar.Bestkan? cuma minum saje)

(Antara pengguna Vivix yang sudah berjaya atasi masalah jerawat tanpa bahan kimia)

MANFAAT VIVIX PADA KULIT.
Mempunyai RESVERETROL.
Apa itu resveretrol?
Resveretrol dijumpai dalam tumbuhan seperti Polyganum Cuspidatum dan Anggur Merah. 
 digunakan oleh tumbuhan untuk mengawal dari serangan parasit atau serangan persekitaran yang merosakkan.
 Antioksidan ni untuk melindungi diri kita dari virus-virus jahat.
Malah salah satu bahan dalam vivix sangat terbaik untuk kesihatan kulit seperti :
POLYGONUM CUSPIDATUM
(knotweed Jepun)
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
  Berasal dari Asia banyak ditemui di EROPAH dan Amerika Utara. 
Polygonum Cuspidatum ni adalah ibu Resvetarol.
So, ia  KAYA dengan Resveratrol yang berfungsi:
 1.Anti radang, 
2.Anti Penuaan
3.Anti bakteria
4.Anti virus
bantu boleh membuatkan muka kita jadi awet muda remaja…
ELDERBERRY
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
Menjaga Kecantikan Kulit
Pengambilan buah Elderberry setiap hari dapat mengatasi pelbagai masalah kulit seperti jerawat dan bintik hitam. 
Diambil secara konsisten juga dapat membantu kulit nampak lebih muda daripada usia sebenarr.Best giler😍.
Jadi,kalau memang ada masalah jerawat terutama jerawat KRONIK!
Anda perlu cuba VIVIX sekarang.
Kerana sesuai dengan bulan
 *PROMOSI VIVIX*
PENJIMATAN BERGANDA DALAM COMBO PACK
LESS 5%
1.Jimat rm40
2.Free pos
-jimat rm10 
3.Terus dapat keahlian PERCUMA
-jimat rm68.90
4.Dapat cash Rm36.10
Bagaimana cara nak dapatkan vivix?
boleh terus hubungi mamareen
in sha ALLAH minuman antioksidan terbaik untuk kesihatan kulit luaran dan dalaman.😊
Selamat mencuba dan berusaha dapatkan kulit yang cantik bebas jerawat!.
Hubungi: +601137181390
Pengedar shaklee penang
Pos seluruh MalaysiaπŸ€—

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge